En mä tiedä onks se nostalgiaa, mut tuntuu ettei nykyään oo koskaan kivaa
Joka päivä saman toistamista, mietissään et itätyy elämästä voittajina
Aikaa? Ei oo! Rahaa? Ei oo! Kivaa? Ei oo!
Venettä? Ei oo! Pitsahuuni? Ei oo! Energiaa? Ei oo!
Kun mä olin pieni, mun äiti sano on erityinen mulla vauhti katoo
jalassa, kädessä silloin autiotalo
alkuun ja teini vuodet, kun sä mä rapplasin vuodet
On tien ja neljäkymppimittarissa, en mun tyyli ja
Oli tele, että hillut vekselit, kaupas
maailma loppu uutta mielessä onko varaa
Ja olihan Stobe makso euro tai ei, faija
kiinnostaa, se milloin vaan
tiedä nostalgiaa, mut nykyään oo koskaan kivaa
päivä toistamista, mietin elämästä
ei oo, rahaa, ei ei oo,
pizzaluuni,
kaikki oli skenessä, meitä oli hiusrajakki edessä
Nyt ja vihaan uutta, liian on jäljellä vaan
Ikävä pointtii ja funkiestin jaksaa räpätä
kunnen tajuaa, mut en
reunuksi, vieläkin, yhen läpi
Jätänköhän muuta mun eeneni jälkeen, jos VF prässää niin pääseekö
Kolkyt vuot jahattu porkkanaa aasi, taas
Valtemar ja Jorma kovaan, sit tää kiveen moralla
En onks nostalgiaa, kivaa
päivä saman toistamista, elämästä voittajina
Aikaa? oo! Ei oo! Kivaa? Ei
Ei oo! Ei oo! Energiaa? Ei oo!
Jorma sit hakataan tää kiveen tylsällä
En tiedä onks nostalgia, tuntuu et elämästä
Ei oo! Rahaa? Pizzauuni? Ei oo!
Pizzauuni? Ei oo!